22 Aralık 2015 Salı

Yalıtım çeşitleri

YALITIM NEDİR VE ÇEŞİTLERİ NELERDİR. Elektrik akışını önlemek için, elektrik yalıtkanlar. Konutların ısı etkilerine karşı korunmasında en önemli görev dış yapı bileşenlerine düşmektedir. En başta dış duvar ve pencereler olmak üzere çatı, baca ve zemine temas eden yapı bileşenlerinin yalıtılması durumunda dış çevreden gelen etkilere karşı konutların korunması sağlanmış olmaktadır.


Rahatsız edici hangi durum için yalıtım düşünüyorsanız aşağıda çeşitlerini bulacaksınızdır. Bunların dışında çatının genel yapısına bakılarak değerlendirme yapılarak uygulanabilecek birçok çatı yalıtım çeşitleri mevcuttur. Yalıtım Çeşitleri Nelerdir? Yapılardaki yalıtım işlemlerinin çevre ve ülke ekonomisi gibi nedenlerden dolayı büyük önem kazanması yalıtım işlemlerini, üzerinde birçok bilim adamının çalıştığı bir bilim hâline getirmiştir. Ne tür amaçla yalıtım yapılması da bu çeşitlerin olmasında beirleyici olur.


Binanın ömrünü uzatan bir uygulamadır. Konforu artırır ve insanlara sağlıklı bir ortam sunar. Bütçenizden de tasarruf edeceğiniz ısı yalıtım çeşitleri ile artık özellikle kış ayrınızı çok daha sıcak geçireceksiniz. Yapının ömrünün uzaması, ısı tasarrufu, aile bütçenize katkısı, sağlıklı bir yaşam alanı ve çok daha fazlası ile güvenli bir ortam yaratarak yaşam kalitenizi yükseltebilirsiniz.


Yalıtım çeşitleri

Bu yazımızda mantolama da kullanılan malzemeler, mantolama malzeme çeşitleri , mantolama ürünleri, dış cephe mantolama malzemeleri gibi sorulara cevaplar bulabilirsiniz. Mantolama uygulaması ısı yalıtımının bir çeşitidir. Tekniğine uygun bir ısı yalıtımı uygulaması enerji tasarrufu demektir! Su, hayatımızda vazgeçilmez bir unsur olmasına rağmen, izolasyonu yapılmamış yapılarda önemli bir sorundur. Isı yalıtımı , inşaat temellerinde kullanılır.


Ses yalıtım çeşitleri ile sesin insan üzerindeki etkisinin azımsanmayacak kadar büyük olmadığını daha iyi anlamanız mümkündür. Ses, fiziksel titreşimler sonucunda hava yoluyla iletilerek ve çarptığı nesnelere göre hareket etmektedir. Sesin şiddeti arttıkça çıkardığı sorunlar da artmaktadır.


Isı izolasyonu sağlayan yalıtım malzemeleri birbirinden farklı olarak, hem çatı, zemin, dış cephe yalıtımı gibi binaların ana inşaat alanlarında hem de parke altı, kapı, pervaz olukları, duvar, havalandırma ve pencere gibi iç yapı bölümlerinde kullanılır. Bu kaplama malzemeleri uygulamadan yüzeydeki oluşacak su geçirgenliğinin yok olması için bu sistem çok fazla ilgi görmektedir. Enerji verimliliği kanunu ısı yalıtımını zorunlu tutmuştur.


Emir Akustik NFAF yanmaz süngerler, yanmaz yumurta sünger, yanmaz piramit sünger, labirent sünger, special sünger, firexpan vb. En önemli hammaddesi poliüretandır. Bu materyali üretebilmek için PUR maddesini yeni bir izolasyon malzemesine dönüştürürüz. Ses yalıtımı için ideal olan Puratex delikli bir tekstil katmanı olup 2cm kalınlığındadır. Cam Yünü Ergimiş camın çeşitli yöntemlerle lif haline getirilmiş halidir.


Yalıtım çeşitleri

Hammaddesinin esasını silis kumu oluşturmaktadır. Bakalitli ve bakalitsiz olmak üzere iki çeşidi. Yapılacak her ısı yalıtım sisteminde oldukça fazla enerji tasarrufu sağlanmakta ve enerji sınıfları yükseltilmektedir.


Bursa da dış cephe mantolama başta olmak üzere şirketimiz izolasyon, su yalıtımı , çatı yalıtımı ve çatı tadilatı, temel bohçalama, makinalı alçı sıva, makinalı şap uygulamaları, drenaj uygulamaları, tesisat uygulamaları, boya işleri, mermer uygulamaları, seramik fayans uygulamaları ve alçı alçıpan uygulamaları ile sizlere hizmet vermektedir. Doğru yalıtım uygulamaları ile ısıtma ve soğutma giderlerinizde -oranında tasarruf sağlayabilirsiniz. Bunları genel olarak işlevlerine göre gruplandırmamız su yalıtımının önemini ve uygulanış biçimlerini daha iyi anlamamıza yardımcı olacaktır. Konutlarda dış duvarlardan kaynaklanan ısı kayıpları binanın yüksekliğine göre değişiklik göstermektedir.


Yalıtım çeşitleri

Enerji tasarrufunu arttırır, çevre kirliliğini azaltır. Yüzey ne kadar büyükse ısı kaybı da aynı oranda artış göstermektedir. En yüksek ısı yalıtım standartlarına uygun olarak üretilen Capatect ısı yalıtım levha çeşitleri Filli Boya ayrıcalığıyla sizlere sunuluyor. Kaliteli ve uzun ömürlü Capatect ısı yalıtım levhaları hakkında detaylı bilgi almak için hemen tıklayın! Oto izolasyon yalıtım ürünleri farklı ihtiyaçlara yönelik yalıtım malzemelerinden oluşmaktadır.


Su, ses, ısı yalıtım levhaları, bozuk zeminlere ses ve ısı yalıtımı ürünleri ve izole borular yalıtım konusunda yüksek performans gösterir. Dilerseniz bu makalemizide inceleyebilirsiniz. ISONEM MS POLYMER en son teknolojide üretilen saf halde mükemmel özelliklere sahip bir polimerdir. Tag Archives: yalıtım çeşitleri.


Yapıların iç ve dış etkilerden korunabilmesi yalıtımla mümkündür. Düşük sıcaklıktaki ortamlarda bile esnek kalırlar. BTS 10 bitüm-solüsyon esaslı, tek bileşenli, soğuk uygulamalı yalıtım malzemesidir. Astar BTR 1BTR-10 su yalıtımında astar olarak kullanılan su bazlı sıvı bitüm emülsiyonudur.


Faydaları ise enerji tasarrufu sağlar, çevre kirliliğini önler, ısı konforu sağlar. Döşemelerde yapılan ısı yalıtım işlemleri. Bu yazımızda bitüm esaslı membran malzemesi ile temel su yalıtımı (bohçalama) kısmından bahsedeceğiz.


Bina yalıtımı mutlaka yaptırmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar