20 Eylül 2019 Cuma

Ses yalıtım süngeri

Ses yalıtım süngeri

Ses İzolasyon Süngerleri. BONDEX SES YALITIM SÜNGERİ Bondex (Rebonded Sünger ), kırpıntı süngerlerin geri dönüşümü ile üretilen, özellik olarak esnek ve yoğun olan bir sünger grubu malzemesidir. Basotect Sünger Basotect süngerler termoset polimerden üretilen açık hücreli köpüktür.


Karakteristik özelliği narin olmasıdır. Sünger ve ses yalıtım malzemeleri toptan satışı yapan firma. Firmamız Yurt Dışına İhracat Yapmaktadır. Onun haricinde akustik ses emici süngerler (vicoustic flexi sünger , basstrap, bass küpü, tekno touch sünger , renkli akustik sünger , akustik zigzag sünger panel, kesik piramit sünger ) düşük yoğunluğa sahip olduğu için sadece akustik ses yalıtım sistemlerinde kullanılmaya uygundur.


Tekzen markasının güvenirliliği ve kalitesi ile ihtiyacınıza yönelik en uygun ses yalıtım ürünlerinden herhangi birini seçebilirsiniz. Bu üründe kullanılan çeşitli malzemeler içinde akustik piramit sünger , akustik yumurta sünger gibi çeşitli modeller içinden size en uygun olan ürünü tercih edebilirsiniz. Basotect süngerler orta ve yüksek frekanslardaki seslerin yutulması, çınlamanın önlenmesi, mekan akustiğinin düzenlenmesi gereken yerlerde ses ve ısı yalıtımı amacıyla kullanılır. Yüksek ses frekansları için bariyerli melamin süngeri tercih edebilirsiniz.


Duvar ve tavanlarda rahatlıkla ve kolayca uygulanabilirler. Tekno Sünger sizlere ses yalıtım süngeri , akustik sünger ,basotect melamin sünger , ses yalıtım malzemeleri, ses izolasyon malzemeleri, gibi en kaliteli ürünlerini sunmaktan gurur duyar. Bizlere telefon veya mail yolu ile ulaştıktan sonra teknik ekibimiz tarafından kullanmanız gereken doğru malzeme için yönlendirilirsiniz. Duvar, tavan, zemin ve ortam içerisinde kullanacağınız her akustik ses yalıtım malzemesi katı cisimlere çarpıp geri yansıyan ses olayını en aza indirgemektedir. Bu malzeme ile çok kaliteli ses yalıtım performansları elde edebilir, daha berrak ses alımı sağlayabilir ve gürültüyü önleyebilirsiniz.


Kendi özel yapıştırıcısı mevcuttur. Kendinden yapışkanlı özelliği mevcuttur. Bu malzemeler ses yalıtım süngerleri ve malzemeleri olarak ikiye ayrılır.


Epdö ses bariyeri ses yalıtım süngerleri ile birlikte uygulanır. Makine odaları, jeneratör odaları, müzik odaları vb. Bina inşaat akustiği, eğitim, sanayi, eğlence, akustik, mimari, kamu sektörü ve daha birçok alanda ses izolasyonuna ihtiyaç duyulur.


Bu durumda kendi üretimimiz olan tüm kalite ve test belgelerine sahip ses yalıtım ve izolasyon malzemelerini sesin kaynağına uygun profesyonel çözümler oluşturacak şekilde uygulamalarımızı gerçekleştirmekteyiz. Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. Aynı Gün Teslimat: Siparişiniz aynı gün içinde adresinize teslim edilir.


Yumurta sünger viyol tipinde yumurta kutusuna benzeyen yanmaz özellikte ses yalıtım süngeridir. Akustik olan süngerler yanmaz özelliktedir. Destekli düz veya kendinden yapışkanlı kullanılabilir.


Kesimi ve uygulaması kolaydır. Levha şeklinde üretilen bu köpük isteğe bağlı belirli bir boyut ve şekilde kesilebilir. Buna istinaden demir, hava, deniz ve kara ulaşımında, fayda sağlanan araçların ses yalıtımı ve dolgu malzemesi olarak kullanılmaktadır. Gürültü izolasyonu için daha çok ses yalıtım süngeri kullanılır. Esnek ve hafif yapısı sayesinde kolay uygulanır.


Ses yalıtım süngeri

Profil ve piramit gibi farklı kesit yapıları sayesinde artırılmış ses yutuculuk değerlerine sahiptir. Rahatlıkla ve kısa süre içerisinde uygulaması yapılabilen akustik süngerler ses yalıtımı konusunda istenilen sonucu elde etmenizi sağlayacaktır. Yıllık tecrübemiz ile hizmetinizdeyiz. Plakalar halinde üretildiği için uygulamaları kolaylıkla yapılır.


Uygulama detayları için tarafımızdan bilgi alabilirsiniz. Sünger malzemelerin küçük parçacıklar haline çevrildikten sonra sıkıştırılarak tekrar sünger haline getirilmesi ile üretilen bu malzeme ses izolatörü ve darbe emici olarak kullanılmaktadırlar. Poliüretan ve melamin maddelerinden imal edilmektedir. Epdm Kurşun bariyerli katmanlı ses yalıtım süngerleri , farklı kalınlıkta sünger arasına kauçuk bariyer lamine edilerek satılmaktadır. Jeneratör odası, hidrofor dairesi, kazan dairesi, chiller grubu, tekne motoru gibi ses yalıtımı uygulamalarında kullanılabilirken akustik bir malzeme olduğu için daha çok stüdyo odası, akustik kabin, radyo odası, müzik odası, ses kayıt odası, toplantı salonu, kütüphane, ev sinema odası gibi mekanlarda daha çok tercih edilir.


Hava içerisinde parçacıklar halinde yayılmaz. Her biri farkı mekanlarda farklı görevlerde kullanılarak rahatsız edici sesleri ortadan kaldırır. Süngerpan, bariyerli yanmaz akustik sünger modelleri ve bariyerli süngerpan birer ses yalıtım süngeri çeşididir.


Zemin ve tavan ses yalıtımı ya da ev, asansör ve ofis ses izolasyonu uygulamaları için uzman ekibimizi size yönlendiriyoruz. Yanmaz akustik sünger , kumaş kaplı akustik panel, zemin titreşim engelleyici mantarlı kauçuk levha şilte, akustik kapı, kabin fiyatları için firmamızla iletişime geçebilirsiniz. Dekoratif duvar panelleri, ses yalıtım süngerleri kullanılarak yapılan uygulamada duvar, tavan, zemin iki duvar arası ses yalıtımı evlerinize iş yerlerinize, ofislerinize, hem dekor hemde ses yalıtımını muazzam kalitede hissettirecektir. Artık sıradan sorunlarınıza uzman ekibi ile çözüm buldu.


Mekanda oluşan sesi ve ses geçişlerini önlemek amacıyla kullanılan kaliteli ve ucuz akustik sünger fiyatı ve ses yalıtım malzeme fiyatları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar