17 Haziran 2015 Çarşamba

Paslanmaz sac ostim

Ostim Sanayi bölgesinde makina imalat sektörü ile ticari faaliyetlerine başlayan Tasarım Makina İml. Sektörde paslanmaz çelik kullanan firmalara titizlikle kaliteli ürünleri ithal edip, sunmak amacıyla yolumuza devam etmekteyiz. PASLANMAZ ÇELİK PROFİLLER. FITTINGS (BAĞLANTI ELEMANLARI).


Paslanmaz Çelik Mamülleri. Yüksek ısı ve yangına dayanıklıdır. Anahtar Kelimeler: Lazer Kesim , lazer kesim ankara , lazer kesim ostim , lazer kesim ivedik , kesim büküm ostim , kesim büküm ivedik , kesim büküm ankara , paslanmaz sac ankara.


Firmamız,Tamer OĞUZHAN tarafından endüstriyel mutfak sektöründeki yıllık birikim tecrübe ve emeğin neticesinde kurulmuştur. Ekin Metal Sanayi ve Ticaret A. Türkiye’nin Çelik Ürünleri Satış Sitesi Metal AVM. Maksimum siyah sac kesme kapasitesi: 25mm. Plazma Kesim çelik, paslanmaz çelik, alüminyum, bakır, demir gibi iletken maddelerin kesiminde kullanılır. Karaca, Tüm Türkiye sertifikalı paslanmaz çelik gönderimi yapmaktadır.


Ayrıca sac delme ve bombe işlemleri de yapılmaktadır. Emek Madeni Sıvama ostim , madeni sıvama ostim , metal sıvama ostim , alüminyum sıvama ostim , bakır sıvama ostim , pirinç sıvama ostim , paslanmaz sac sıvama. Tüm ürünlerimizde olduğu gibi, saclardada sadece 1. Sınıf ürün getirmekteyiz.


Ostim Organize Sanayi Bölgesi firmasıdır. Yeniliklerden haberdar olmak için mail adresinizi bırakın. Delikli Sac Çelik Elek Teli: Mikronize Eleme Makinası. Firmamızda alüminyum, pirinç (sarı), bakır, paslanmaz , DKP sac ve her türlü madeni sıvama işleri yapılmaktadır.


Metal mobilya ayakları ve pizza tavaları gibi muhtelif ürünlerin imalatını gerçekleştirmekteyiz. Plazma ve lazer kesim ile büyük boyutda ki saç malzemeler istenilen geometrik şekillerde veya istediğiniz şekiller ile kesim yapılabilmektedir. Sülfür(S) eklentisi işlenebilirliğini arttırsa da, korozyon. Cumartesi” günü Ostim Park Otel’de buluştu. Kalite Dkp,Hrp ve Siyah Sac Stoklu Satışı.


Tüm elekleri istediğiniz tel kalınlığı ve istediğiniz gözenek açıklığına göre tedarik edebiliriz. Kesim,Dilimleme ve Büküm işleri yapılır. Merkez Adres : DEMİRCİLER SİTESİ 1. Milimetal Platform ve Basamak Sistemleri kurumsal internet sitesi.


Paslanmaz sac ostim

Tam geçme, yarım geçme, nervürlü ve kaydırmaz yapıda, paslanmaz çelik, galvaniz kaplama, boya seçenekleri ile. Merdiven Korkuluk Sistemleri , Cam Bağlantı Elemanları üretimine geçmiştir. Makina ve farklı endüstriyel kapaklara uygulanabilecek farklı ebatlarda paslanmaz yaprak menteşeler ile siz değerli müşterilerimize hizmet vermekteyiz.


Bu ölçülerden farklı talepleriniz olursa bizlerle irtibata geçebilirsiniz. Lama ve Silme Demirleri Lama silme demirler, Lama Demirleri, Silme Demirleri. Mss Metal Sıvama, Sac Sıvama,Bronz Sıvama,Çelik Sıvama,Alüminyum Sıvama,Bakır Sıvama,Ankara Metal Sıvama, Ostim Metal Sıvama, Ostim Sıvamacı,Ankara Sıvamacı,Ankara Sıvama Firmaları,Sarı Sıvama,Ostimde Sıvamacı,Ankarada Sıvamacı. Gelişmiş makina parkuru, çok sayıda alanında uzman personeli ile tüm kurum ve kuruluşlara profesyonel olarak sıvama ve pres işlerinde tedarik sağlamaktadır. Kromtel olarak kendi bünyemizdeki kalite kontrol ve test laboratuvarında uzman personelimizle paslanmaz çelik, karbon çelik, alüminyum vb.


Deniz Galvaniz - Sac - Metal olarak yenilikçi ve yaratıcı çözümleri ile müşterilerimize, çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza en üst düzeyde değerler yaratarak pazarda lider olmaktır. Hızlı İletişim Bilgileri. Daha sonra ticari faaliyetine Ostim ve İstanbul şubeleri ile devam etmiştir. Dkp, paslanmaz ,alüminyum delikli sac imalatı ayrıca sarı,bakır,pvc,kontroplak işçilikleri yapılır. Soğuk şekillendirmenin doğal tamalayıcısı, GBS’nin ısıl işlem fırınları TÜV onaylıdır.


Austenitic paslanmaz , Karbon Çeliği, Dublex, Süper Dublex paslanmaz cinsler, nikel alaşımlar ve düşük alaşımlı karbon çeliği için uluslar arası standartlarca belirlenen her türlü şartı yerine getirebilecek durumdadır. Taşınabilirlik Tekrar Kullanılabilirlik Bakım ve Onarım Kolaylığı: Sac Boru Profil Çubuk Lama Fittings Civata,Somun,Pul-Kaynaklı Prizmatik ve Silindirik Su Deposu-Boya Kazanları. Uygun ve ekonomik çözümler için kalite, güven ve tecrübemizden yararlananın.


Firmamızın temel çalışma alanı, paslanmaz dikişli boru imalatıdır. Bünyemizde bulunan presler, kalıplar, silindirler ve büküm tekniklerimiz sayesinde, her türlü standart ve ölçü dışındaki boruların imalatı rahatlıkla yapılabilmektedir. KALİTE, GÜVEN VE TECRÜBE. Alüminyum veya aluzinc kaplamalı sac malzemeden imal edildiğinden , paslanmaz.


Ultraviyole ışınlarından etkilenmez ,uzun ömürlüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar