16 Eylül 2015 Çarşamba

Püskürtme mantolama

Püskürtme mantolama

Su hariç olmak üzere püskürtme betonu karışımının hortum ucunda (nozzle) püskürtülmeden önce tespit edilen ton cinsinden ağırlığıdır. Isı köprülerinin oluşumunu önlemek ve yalıtımın sürekliliğini sağlamak için yapılan en iyi uygulama mantolama uygulamasıdır. Firmamızın sektörde uzun süredir faaliyet göstermektedir. Hizmetlerini, en üst seviyelerde vermek için işçilik, malzeme seçimi ve bunun yanında. PÜSKÜRTME BETON İLE ONARIM VE GÜÇLENDİRME.


Aşağıda açıklanan mantolama yöntemi ile yapılacak güçlendirmede, beton kalınlığının az olduğu durumlarda, betonun kalıp yapılması ve yerleştirilmesi zordur. Böyle durumlarda araç, gereç ve beceri kazanmış eleman varsa, püskürtme beton uygulanabilir. Genel olarak sert poliüretan köpük çatı altında, düz çatılarda, duvarlarda ( mantolama uygulaması), tavanda döşemede, frigorik taşıtlarda, soğuk hava depolarında, sandviç panolarda ve dolgu işlerinde kullanılır. Bunun yanında püskürtme metodu da kullanılmaktadır.


Malzeme yalıtılacak bölgeye püskürtülerek. Yerinde püskürtme köpüklerinde μ=3-8’dir. Sıcaklığa dayanım açısından dış cephe mantolama EPS’ e göre önemli bir farkı vardır. C’ye kadar soğuk islerde de kullanılabilir. Yapılarda ısı yalıtımına en ideal işlemler olarak yapımı mecburi mantolama uygulanır.


Günde 500-5m² alanın ısı yalıtımı kaplaması yapılmasına olanak sağlar. Tam memnuniyet için kaliteli ,çevreci ve konforu yaşatabilecek yalıtımları garanti etmek. Püskürtme poliüretan köpük uygulaması hızlı ve zahmetsizdir. Spreyx poliüretan için her müşteri özeldir,her proje benzersizdir. Projelere, teknik şartnamelere ve İdarenin talimatına uygun olarak püskürtme betonu yapılması.


ECLECTİAPOLYUREA su yalıtım sistemi, özel olarak geliştirilmiş püskürtme ekipmanları ile uygulanan, yüksek performanslı su yalıtımı ve zemin kaplamasına olanak sağlayan ek yersiz bir çözüm sistemidir. Bu sistemin geleneksel sistemlerle karşılaştırıldığında hızlı uygulanabilmesi. Geleneksel yalıtım uygulamalarına göre malzemenin uygulama alanına nakliyesi ve depolanmasından, işçilik maliyetlerinden. Yalıtımı aynı anda sağlayan nano mikron japon teknoloji ile modifiye edilmiş yapı elemanları. Dış cephe bina mantolama ve izolasyon işlemlerini sağlayan malzemeler üretmektedir.


Bianca Söve ürünleri ve uygulamaları hakkında tüm bilgiler. POLİOL Bileşenlerinden oluşan Mobil sistem basınçlı püskürtme makinele. Dış cephe kaplaması ses iletimi en aza indirirken, ısı ve su yalıtımı da sağlayarak binanın ömrünü de uzatır. EKOL;konya mantolama ,ısı yalıtımı konya,su yalıtım firması konya, konyada mantolama ,granit püskürtme işi, püskürtme granit sistemleri,granit püskürtme firması firmları,konya ısı yalıtım,konyada ısı yalıtım,havuz yalıtımı,su yalıtım firması,su yalıtım firmaları,süs havuzu yalıtımı,yüzme havuzu yalıtımı,bina su yalıtımı,bina çatı. Harç püskürtme makinesi çift tabanca, kesilmiş strafor, panel, köşe taşı gibi ham halde bulunan ürünlerin üzerine harç püskürtür.


Beyaz eps ve karbonlu eps. Bodrumun her tarafında peşin fiyatına taksitli mantolama. Yapı sektöründe kullanılan püskürtme ya da sprey poliüretan uygulamaları ek yeri olmayan dolayısıyla ısı köprüsü oluşmayan yüzey kaplamaları oluşturmaktadır. Mantolama en etkili ısı yalıtım sistemidir.


Kopma veya kırılma olmaması, ısı köprüsü oluşturmaması ısı yalıtım da en iyi püskürtme yalıtım olarak birinci sırada olmasıdır. POLİÜRETAN ESASLI SU YALITIM ÜRÜNLERİ. Dış cephe mantolama uygulaması yapı fiziği açısından en uygun olan ısı yalıtım sistemidir. Poliüretan Sert Köpük 24. Söve mantolama , oldukça estetik bir görünüm sağlar ve aynı zamanda yalıtım görevini de üstlenir.


Etiketler : söve imalatı, söve üretimi, söve kesme. Söve strafor denilen köpük kütüklerinin istenen şekillerde kesilmesi şekilledirilir. Bu şekiller kullanım yerine göre çeşitlidir. Polyurea Kaplama uygulaması, sprey püskürtme yöntemi ile uygulandığından ötürü, ek yeri oluşturmaz. Bu özelliğinden dolayı su yalıtımı ve zemin kaplaması tek bir malzemeyle sağlanmış olur.


Sprey izolasyon ısı-su-ses püskürtme şeklinde sprey izolasyon yeni nesil izolasyon kaplaması yapılır. Uzun ömür, kaplama kalınlığı, ağırlık, piyasa boyaları , ses yalıtımı, enerji. Yılda milyon mutlu müşteri. Binalarda mantolama zorunluluğu. BALIKESİR MANTOLAMA SIVASINDA TEK ADRES.


Polyurea kaplama öncesi teknik şartname ve uygulama detaylarına dikkat edilmesi gereken en önemli üründür. Bu nedenle uygulama, hazırlık ve püskürtme aşamalarına adım adım uyulması gerekmektedir. Oluşan püskürtme poliüretan yalıtım tabakasına, kısa bir sertleşme süresinden sonra öncesinde uygulanan tahta çıtalar üzerine alçıpan, dekoratif tuğla örgü veya sıvalı örgü uygulanarak dışa bakan duvarlar içten kaplanır.


Püskürtme mantolama

Dış Cephe Ses Yalıtımı Nasıl Yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar