30 Mart 2016 Çarşamba

Perlitli ısı yalıtım sıvası

Perlitli ısı yalıtım sıvası

Yapısında bulunan çimento, perlit ve diğer bileşenler sayesinde kolayca hazırlanabilen ve uygulanabilen ısı , ses, yangın ve su yalıtımı sağlayan, sudan etkilenmeyen, çimento esaslı ve perlitli yalıtım sıvasıdır. Perlitli ekolojik yalıtım sıvası. Ağırlıklı olarak yalıtım değeri yüksek kimi mikronize inorganik Si- O bileşenleriyle son yıllarda yalıtım sektöründe yapılan araştırmalar neticesinde olağanüstülüğü kanıtlanmış BOR madeninin değişik bileşenlerinden meydana gelmektedir. Sıvaper, üstün özellikleri ile yapılarda ideal yalıtım sağlar ve yapılarınız uzun ömürlü olur. Sıvaper ısı yalıtım ürünleri genleştirilmiş perlit esaslı hazır sıva ve harç ürünleridir.


TL ye güvenle online sipariş verebilirsiniz. Araya bir şey uygulanmasa bile , perlitli levha ile yapılacak asma tavan uygulaması ısı yalıtımı sağlar. Eğer tavan üstü (teras benzeri) uygulama ise, ısı yalıtımı sağlayan sıvılardan kullanıp, üstüne su yalıtım için mebran , üstüne ısı yalıtım levhası, üstüne şap atılıp, bunun üstünede karo kaplama. THERMOLOCK PERLİTLİ ISI YALITIM SIVASI. Türkiye’de, Bursa merkezli olarak faaliyet göstermektedir.


Derz Dolgu (Duga) 1-mm Derz Dolgu (Duga) 8. Kaliteli perlit ürünüdür. Persan Haberler 1YERLİ üRETİM. Isı Mantolama Levha Yapıştırma Harcı Isı Mantolama Levha Sıva Harcı Mineral Kaplama Sıvası Yapıştırıcılar Derz dolgular Tamir Harçlar.


Perlitli ısı yalıtım sıvası

Bin a perlitli İÇ cephe ısı yalıtım sıvası , Bursa 1. Plastx yalıtım sıvası dış cephe yalıtım ve İzolasyon sıvaları, perlit, iç cephe izolasyon sıvaları, su yalıtım harcı, perlitli alçı. Halihazırda boyalı, yaşanan binalarda dış cepheden uygulanan doğal ısı yalıtım malzemesidir. Yüksek ısı konforu sağlanması ve yüksek nefes alma özelliği ile binalarda yaşam konforunu yükseklere çıkarır.


Isı yalıtımı , perlit, izolasyon, perlitli sıva. Yüksek yapışma özelliğine ve su itme özelliğine sahiptir. Elle, herhangi bir alçı veya sıva makinası ile de uygulanabilen hazır malzemesidir.


Saten işleminden önce, perlitli ve saten sıva karıştırılarak ara kat uygulaması ile saten sıva işlemine hazır edilir. Sıva son halinin verilip boyaya hazırlanması için Rigips Saten ile perdah işlemi yapılmalıdır. Peki burada ısı yalıtım sıvası önemi nedir dersek, öncelikle ısı yalıtım sıvası eps levha üzerine donatı filesi monte edildikten sonra sıvanır.


Bu hareketlilik kısa sürede yeni organik ve inorganik yalıtım malzemelerinin ve uygulama tekniklerinin ortaya çıkmasına sebep olmuştur. Uzun işleme süresi sayesinde kullanım kolaylığı ve fire vermeden uygulamaya olanak sağlar. Binaların dış cephelerinde uygulandığında 50’ye varan oranda ısı tasarrufu sağlar. Binanın nefes almasını sağlar. Mestan YAYMAN ile Sayın eşleri hanımefendi ve Ayyıldız Belediyeler Birliği Başkanı Sayın Erol Akçay standımızı ziyaret etmiş, ürünümüzle ilgili beğenilerini bizimle paylaşmışlardır.


Perlitli ısı yalıtım sıvası

DIŞ ve İÇ CEPHELERDE uygulanan üstün özellikli bir sıvadır. Projede uygulanacak yalıtım sıvası kalınlığı projenin hangi ısı bölgesinde olduğuna duvar elamanlarına ve mimari projesine göre değişkenlik arz eder. Dış cephe mantolama, yeni nesil ısı yalıtım sıvası.


This video is unavailable. Yalıtım hesabına göre belirlenir. Tanımı: İç cepheler, komşu duvarlarda, apartman, merdiven ve asansör boşluklarında, tuğla, gaz beton, bims, briket duvar vb. Sıcaklığı dengeler ve çok iyi bir ısı yalıtım malzemesidir. Sıva olarak uygulandığı için ısı köprüleri oluşturmaz.


Serpme atıldıktan saat sonra ürün uygulamasına geçilebilir. Thermolock yalıtım - yalıtımlı iç sıva, yalıtım - yalıtımlı dış sıva ve harçları, boya ve yeni nesil yapı malzemeleri yapan firmadır. Thermolock iç cephe sıvası ısı , ses ve yangın yalıtımı yanı sıra iç cephelerde ayrıca bir sıva gerektirmeyen yüksek mukavemetli sıva ürünüdür. Genleştirilmiş perlitin diğer bir kullanım alanı ısı ve ses yalıtım amaçlı sıva yapımıdır. Son yıllarda ısı yalıtım bilincinin artması, yasal zorunluluklar, enerji tasarrufu ve vergi avantaları gibi nedenler yalıtım sektörünü hareketlilik getirmiştir.


Tanım Beyaz çimento esaslı, polimer modifiyeli , elyaf ilaveli , perlit agregalı ,yüksek mukavemette su geçirimsiz , ısı yalıtım sıva harcı. Dış yüzeylerde uygulanabilen dış yalıtım sıvası üstü ısı yalıtımı yapmanızı sağlar. PAKET ÜRÜN CM KALINLIKTA UYGULANDIĞINDA MALAN YAPMAKTADIR.


Mantosıva ısı yalıtım sıvası ile yüksek enerji tasarufu sağlamaya hazır mısınız? Neredeyse ısı yalıtımı ve mantolama kelimelerin son yıllarda eş anlamlı hale gelmiştir. Mantolama yapılan mekânlarda, ısı transferini en aşağı seviyelere çekerek iç mekânların, dış soğukluk ve sıcaklıklardan en az oranda. Yüzeyi tamamen kapladığı ve mantolamadaki gibi vida ve birleşim yüzeyinden kaynaklı ısı köprüleri oluşturmadığından kaliteli bir ısı izolasyonu sağlar. BEYAZ GİPS PERLİTLİ SIVA.


Styronit ısı yalıtım şap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar