20 Kasım 2018 Salı

Yalıtım kredisi

Yalıtım kredisi

Her Kat Maliki için farklı vadelerde kredi verilir. Hem tüketicilere hem de KOBİ’lere yalıtım harcamaları için Enerji Tasarrufu Kredisi aya varan vadelerle. Hem giderlerinizi azaltın, hem çevreyi koruyun.


Doğal kaynakların azalması bireyleri giderlerini kısarak tasarruf sağlamaya ve çevre konusunda önlemler almaya yönlendirmektedir. Bankalar müşterilerine düşük faiz oranlı, aya varan vadelerle yalıtım kredisi veriyor. Sekerbank EKOKredi, Enerjiyi ve Emegi Koruyan Kredi. Enerji verimliligi, yenilenebilir enerji kredisi , günes, rüzgar, dogalgaz, mantolama kredisi. Türkiye Finans Bankası da ay vadede yüzde sıfır katkı payı ve aya varan taksit ve değişik katkı payı seçenekleri olan yalıtım kredisi sunuyor.


GNYAPI markasının bankalar ile olan özel anlaşmaları sayesinde yalıtım kredisi avantajlarından yararlanabilir, dosya masrafsız, faiz oranları ile ay vade fırsatını değerlendirebilirsiniz. Bu yazımızda Denizbank’ın yalıtım kredisi kampanyasını inceledik. Konu hakkındaki bazı soruların cevaplarını verdik. DenizBank ve Saint-Gobain Weber İşbirliği ile Yeşil Kredi ! Saint-Gobain Weber işbirliği ile genişlettiğimiz Yeşil kredi ürün ağımız ile ısı yalıtım ve mantolama harcamalarında müşterilerimize destek olmaya devam ediyoruz.


Kredi kampanyasından yararlananlar için ÇEKÜL aracılığı ile bir ağaç dikilecek ve SBN Sigorta’dan bin lira tutarında ferdi kaza sigortası hediye edilecek. Sıfır komisyon ile sunulan yalıtım kredisinde , ay vadeye yüzde 4 ay vadeye yüzde 6 ay vadeye yüzde 9 ay vadeye yüzde faiz uygulanıyor. Avantajlı faiz oranları ile yeşil kredi desteği verilmektedir. Evlerine ısı yalıtımı yaptırmak isteyen vatandaşlara, devlet destekli ısı yalıtımı kredisi verileceği söyleniyor.


Bakanlık tarafından yapılan açıklamaya göre, ısı yalıtımı yapmak isteyenlere teşvik verilecek ve yaptırmayanlara ise vergi ile cezalandırılacak. Enerji Bakanı Hilmi Güler, yalıtım malzemeleri sektörüyle birlikte Halkbank ve Vakıfbank’la görüşmeler yaptıklarını belirterek, Anlaşma sağlarsak, evine yalıtım yapmak. ZODER enerji verimliliği için ülke çapında. Kış Mevsimine Özel Sıcacık İhtiyaç Kredisi ile Yanındayız.


Uygun faiz oranı, aya varan vade ve esnek ödeme seçenekleriyle VakıfBank bu kış da yanında. Evinize yalıtım yaptıracağınız zaman sizlerin nakit ihtiyaçlarınızı karşılayacak cinsten bir kredidir. Rotatifler, Türk basın tarihine damgasını vuracak Hürriyet için dönüyor ve Türkiyeyeni bir gazeteye uyanıyor. A sınıfı Elektrikli Cihaz Kredisi. Verimli aydınlatma Kredisi.


Ev Geliştirme ve Çevre Düzenleme Kredisi. Binalarınızın ısı yalımı için siz değerli müşterilerimize vadeli, peşinatsız ve dosya masrafsız. BDDK konut ve taşıt kredilerine ilişkin değişikliğe gitti. Konut alacaklar, konutların enerji performansına göre daha fazla kredi kullanabilecek.


Genel Müdürü Meriç Uluşahin, Türkiye genelindeki binaların yüzde 80’inin yalıtımsız durumda olduğunu ve yalıtımın Türkiye’ye her yıl milyar lira tasarruf. Bu firmalar ihtiyacınız olan yalıtım hizmetinin toplam faturasını çıkardıktan sonra sizi anlaşmalı bankalarına yönlendirerek kredi talebinizi oluşturmanızı sağlarlar. Yalıtımı iyi olan konuta daha fazla kredi ! Kampanya ile sunulan krediden isteyen herkes evlerine yalıtım (ısı, su, ses ve yangın izolasyonu) yaptırmak için faydalanabiliyor.


Kredi , banka, kredi kartı ve sigorta içerikli bir web sitesi. Müşteri, yalıtım ihtiyacı için kampanya kapsamında yetkilendirilmiş Uzman Uygulayıcı Firmaya gider. TS 8standartlarına uygun olarak talep ettiği yalıtım ile ilgili ürün ve hizmet için uygulayıcı firma ile mutabakata varır. Vakıfbank yalıtım kredisi için tüketici hakkında araştırmalar yaparak kredi tutarı, vadesi, faiz oranı, kredi tahsis ücreti ve aylık ya da yıllık toplam ödeme şeklinde bir uygulama hazırlıyor.


Yalıtım kredisi

Filli Boya ve Şekerbank işbirliği ile hazırlanarak, ürünlerimiz ile ısı yalıtımı yaptırmak isteyen tüm ev sahiplerinin kullanabileceği EKOkredi’ yi aşağıdaki şartlarda kullanıma sunuyoruz. Apartman Yönetimi kredisi ile kredi işlemlerini kat malikleri adına apartman yöneticisinin yapması,. Bina ve binanın içerisindeki her şeyi ısı, ses, su ve neme karşı koruyacak biçimde dönüştürmek isteyen kişi ve kurumlar Şekerbank’ın yalıtım kredisine başvuru iletebiliyor.


Denizbank yalıtım kredisi için profesyonel şirket İzoder’den onay şartnamesi alır. Bankalar apartman, site, ya da iş hanına ısı yalıtımı yaptırmak isteyen fakat mali durumunun olağan harcamalar dışında ısı yalıtımını karşılayamadığı için nakit ihtiyacı olan müşterilere kredi imkanı sunuyor. Denizbank Şube’de, müşteriye detaylıca yalıtım kampanyası koşul ve şartları açıklanır. Isı yalıtımı kredisi , eko kredi olarak da adlandırılıyor.


Ayrıca, aya varan düşük faizli ödeme imkanların faydalanabilirsiniz. Müşterilerimizin tercihleri doğrultusunda, EKOKREDİ kullanmak istemeyen müşterilerimiz ise, kredi kartına taksit ödeme yapabilmektedirler. Tasarruf sağlama amaçlı düzenekler kurulması (güneş enerjisi ile ısıtma, yer altından ısıtma amaçlı ısı pompaları kurulması vb. harcamalar) ve diğer yalıtım faaliyetleri bu kredi kapsamında değerlendirilebilecektir. Güzel, ısı yalıtımı için verilen bin lira üst limitli olan kredinin, faizsiz olarak yıl geri ödemesiz, eşit taksitte bin lira tahsil edileceğini sözlerine ekledi.


Son dönemde tasarrufların yapılmasına neden olan bir diğer husus da doğalgaz giderlerini dolayısıyla ısınma ve soğutma gibi giderleri en aza indirebilmek için ısı yalıtımı yapılması olarak dikkatleri çekiyor. Aşağıda Şekerbank için kredi hesaplaması yapabileceğiniz hesaplama aracını kullanabilir, bankanın konut, ihtiyaç ve taşıt kredilerinin faiz oranlarını görebilir ve kredinin yanında yer alan BAŞVUR butonuna basarak krediye başvurabilirsiniz. Ziraat Bank ülkemizin önemli bankalarından birisi ve müşterileri için birçok fırsat sunuyor. Bunlardan biriside enerji tasarrufu için sunduğu yalıtım kredisi oldu.


Bu yalıtım kredisi evinizi yalıtım işlemini yaptırabilir ve enerji giderlerinizi kısabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar